Pages

Saturday 23 June 2012

Part of Me........


Berkurun-kurun lamanya, aku tidak meng-update blogku ini. When suddenly i dah mula windu to wrote and luahkan segala hape yang terbuku dalam hati nurani ni..#konon2 sgt#.
Its start with...one thing i dont knoe why~  ✘ Apabila kerja banyak, layout plan yang banyak nak kene key-in, hakan tehtahpi ilham kreativiti kurniaan Allah s.w.t ni tak kunjung tiba..perah2 otak sampai kering pon idea nak design tu takde.susah die nak kluar.kenapa entah~~*sigh* -___-✘ Kepala yang kerap sakit dan gastrik yang menjadi2 menbuatkan keje semua terbengkalai.✘ Selepas semuanya dikenal pasti dan kesimpulan yang boleh dibuat, mase banyak terluang dan TERBUANG begitu sahaja........dan terdetik lebih lah idea untuk hupdate blog....hehehe! #Alasan pekerja paling malas di dunia#


In the end.........♬ 
✔ Kerajinan ku meng-edit blog telah berhasil walaupun blog tak lah gempak mcm blog2 lain, at least aku rase puas dan lega sangat2...hilang 20% beban dalam kepala.. (◡‿◡✿)
✔ Dapat membuatkan jari jemari mulusku extra excercise kerana menaip sepantas 100km/j sekaligus menghilangkan lagi 20% tekanan dalam diri yang kerdil ini..
✔ Makan...sesungguhnya kepenatan terhadap kerja yang berlambak membuatkan jadual makan ku bersepah sepah...tak tentu hala..sbb tu gastrik ni meronta2 je..*kesian die*..dan juga keadaan hampir hujung bulan yang sengkek membuatkan aku mendera perut ku dgn bagi makan benda yang tak sihat ni......


hambik ko!!


✔ Rela dalam terpakse aku meneruskan hidupku berkerja jauh dari keluarga ni..sungguh mencabar..isk! isk! 
 (╥﹏╥) . 
✔ Tapi kan, hidup mesti diteruskan...benda2 macam ni lah yang ajar kita lebih matang dah lebih berdikari.
40% stress aku hilang lagi 60% tinggal usaha doa tawakal ku pada yang Maha Esa. Dia lah tempat pertama aku mengadu, kedua mak ,ketiga baru belogs...hehehe..
✔ My new chapter of life ni sangat2 mencabar dan agak penat. Yela, sebab sebelum ni dok bawah ketiak mak je kan.Lepas dah memahami semuanya, aku kene kuat dan ketabahan, kesabaran itu sgt diperlukan. Masalah itu pasti datang, sama ada kita bijak atau tidak menanganinya. Akhir kata, salam sayang untuk semua, Wassalam. ✿◕ ‿ ◕✿

1 comment:

  1. oh..ade blog upenye...dtg sni jenguk... :)

    ReplyDelete