Pages

Sunday 2 October 2011

Bakal Pemandu Berhemah

- السلام عليکم ورحمة الله وبرکاته -

Dengan ini.. di isytiharkan, saya yang berumur 21 tahun 10 bulan  3 hari ni..baru nak amik lesen kereta..huhu~ kawan2 sume dah lame ade lesen dan dah ade kereta pun...uwaa...so ketinggalan zaman!!! uhuk~ T.T

Tapi takpe... at least amik jugak kan akhirnya walaupun lambat sikit...hehek! urm...bermulalah semuanya pada pagi semalam hari ahad pkul 8. Agent driving school yg bernama encik fauzi, sudah terpacak kat depan umah...aku plak bangun pkul 7.15 a.m.. mandi2 campur nak iron baju campur nak makeup..mmg tak sempat la kan...last2 org tu call dah sampai..muke dah macam tapai basi tak pkai ape2...ahh..lantaklah..harini dengar ceramah je pun..hehe..(ayat nak sedapkan hati semata) ;P

okay! tanpa melengahkan masa.. saksikan gambar2 tak semenggah saya ni eh! hahaha!

Kitab yg harus aku hafal~~ uughh ~_~

ape motif aku amik gmbar buku nih? haha!
** Mase mule2 masuk kelas..aku dapat sorg kawan..Kak Salina name die..aku senyum kat die dulu, nasib baik die balas...hehe..die tak sombong.. pastu borak2 macam dah lame kenal..hik!

Inilah kak salina..die lg kesian dr aku..umur 30 baru berpeluang
amik lesen..takpe kak..kita same..hehe!

Kereta ni bakal ku bawa berlari2 di jalan raya! yeayy!!! :)

** Okay! Kelas dah tamat...selamat bubbye semua!!! hehehehe~ jumpe lagi! XD




Thanks for reading! -xoxo-

No comments:

Post a Comment