Pages

Monday 26 September 2011

La Rahim's Familia

♥ Abah saya bekerja sebagai chief foreman di Oriental Hitachi. ❀◕ ‿ ◕❀
♥ Mak pula surirumah setia sepenuh masa. ❀◕ ‿ ◕❀
This is my abah n mak
Abd Rahim + Sarimah

♥ Saya ada 8 orang adik beradik..Ramai kan? hehehe... tapi alhamdulillah..kami semua sempurna dan hidup
dalam hubungan kekeluargaan yang sangat kuat...takde yang spoil..huhu~ alhamdulillah *sambil tadah tangan*.. hehe.. okay! semua~ sila beratur...


First! *drums*

Ini family kakak sulung saya..Rahimah, suaminya Syahrul Azmi..si tembam2 tu
Muhammad Rayyan Darwish... *hish..geram aku kat budak nih*

Second! *droll*

ehem2...Pengantin Baru nih...hehe..
Ini abang saya; Muhd Shahid & isterinya Irdayu Zulkifli :)

Third! *shrinkk*

Ini namanye Ainur Shahidah...Good in debate dan
pandai berkata2..sbb tu die keje jual rumah kat MK Land Holdings.

Fourth! *Winky2*

Errr... saje taknak pandang depan..malu ah~~ wee~


Fifth! *Tik-Tok*

Die ni kuat menyakat..bukan adik je..kakak2 pun kene..hehe~
Nama die Azizun..


Sixth! *Applause*

Ini dia K-pop addicted!
Ainur Jalalia panggil Alia~ hehehe!


Seventh! *Waving*

Ni pun same..suke lagu2 korea..hero2 korea..ish3~
name Shamira atau Mya..


Eighth! *Singing la-la-la*

Ya!! si kecik.die ni suke fashion.make up.seni.(samelah mcm kakak die sorg ni)
hehehe.kakak2 die 2 org atas ni tak suke makeup..tapi die.dalam beg wajib bawak.
hehehe..Name die Alees Rahaizan.


Okay..sekian..aduh..penat dah kenalkan satu persatu...hehehe...akhir sekali..terimalah gambar free-style dari kami adik-beradik~~~ Big Applause all!!!! yeahh! >.<






No comments:

Post a Comment